De lamentabele service van de banken
De grootbanken hebben mij nogmaals het bewijs geleverd dat ze NIKS doen voor hun klanten. ALLEMAAL!
Ik reed vandaag naar twee banken en zes automaten, en nergens geraakte ik de opbrengst van een happening van onze fotoclub kwijt. Jawel, bij Fortis wilden ze wel het muntjesgeld, na telefonische afspraak, en dat moest zelfs niet gesorteerd worden, maar biljetten? Neen, dat gaat niet, “daarvoor moet je aan de automaat zijn”. Geen enkele automaat in Groot Sint-Truiden wilde weten van mijn 500 euro. GEEN ENKELE! Blijkbaar allemaal vol! Dit is nog maar eens het bewijs dat de service van de grootbanken op dit ogenblik nihil geworden is. Nul de botten, nada. Mijn centen van de staatsbon waren nauwelijks een uur op mijn rekening gestort of er was al telefoon van Fortis wat ik ermee ging doen. Ze werden plots wakker en roken geld. Ik heb ze wandelen gestuurd. Grootbanken hebben zichzelf gedegradeerd tot derderangs instellingen voor eigen profijt. De klant is slechts een banknummer, niks meer. Voor je geld krijg je een belachelijke rente, als je geld wil halen ze het onderste uit de je portefeuille. En geen enkele regering, geen enkele beleidspoliticus of -ca durft daar wat aan te doen. Trump heeft toch een beetje gelijk, een beetje, want niet Brussel is een HELLHOLE, maar heel België en de grootbanken voorop..